Happily ~ Del 20

 
Previously; 
"Hey Dessie, I've tried to call you yesterday but you didn't answer?" Frågade han och lät en aning orolig. "Yeh, uhm, I'm sorry about that. I went to London's place to sort things out you know." Jag kunde höra att han andades tungt på andra sidan luren.
"That's great Dessie, can we do something today? I really need to talk to you." åhnej, han vill säkert ta oss ett steg längre, vad ska jag säga.
"Sure, what time?" Skrattade jag fram och försökte låta så glad som möjligt. "I'll be at your place in ten."
 
 
Brooke's Perspektiv.
Hur jävla svårt ska det vara att hitta lite choklad i en storstad som London? Antagligen omöjligt, jag sprang runt på olika affärer som jag aldrig hört talats om tidigare och hittade INGET som var gjort av choklad. Irriterat satte jag mig på en bänk och försökte lugna ner mig när jag märkte att hela min hand skakade av ilska? Irritiation?
 
Flashback;
Plötsligt så var Zayns perfekta läppar tryckta mot mina för andra gången. Fjärilarna i min mage blev som galna, och adrenalinet inom mig pumpade. Hans hand maserade min hårbotten lite försiktigt och det kändes så underbart. Aldrig någonsin har jag kännt något liknande.
Men han avbrött kyssen och kollade på mig med en blick som jag inte riktigt kunde tyda, Precis som förra gången verkade han ångra sig. Antagligen tycker han att jag är fel.
"I'm so sorry Brooklyn, I don't know what happend." Jag kände hur det började vattnas i mina ögon och vände snabbt bort blicken. "Don't call me that." Sa lite snabbt och försökte att hålla inne tårarna. "Brooke please, forgive me." Jag blev frustrerad och vände tillbaka blicken mot honom. "You know what, I was wrong about you. You are just like every other boy, nothing speciall. I get why you kissed me before, you did a mistake, but you know what? The first time is a mistake second time is a choice. And you are fucking out of chances Zayn. I don't want you to play with my feelings just because you are some kind of celebrity." Han släppte mig inte med blicken och jag kunde känna tårarna som rann ner för mina kinder.
"Brooke I am not playing with you." Jag fnös till och stirrade irriterat på honom. "I don't believe you." För första gången på länge vände han bort blicken från mig, men vred sedan tillbaka den. 
"You-you..." började jag sakta, innan jag bara skakade på huvudet. "I'm going to go now. Call me... If you can get ahold of yourself." mumlade jag innan jag började gå därifrån.
"Brooke.." Zayn lät helt bestört, men jag kunde inte hjälpa det. Jag kände mig så... Hjälplös. Jag nästan sprang förbi Liam, Louis och Niall som verkade ha väldigt trevligt.
"Brooke, are you already leaving?" hörde jag Niall fråga lite förvånat.
"Yes, I am." svarade jag så lugnt jag kunde. "Bye guys." Jag tog snabbt på mig mina skor som stod prydligt uppställda vid dörrmattan innan jag öppnade dörren och lämnade lägenheten.
 

Usch, nej. Jag behövde verkligen lite choklad. Kanske London skulle ta med sig lite..? Just det, jag hade ju lovat att hämta henne på flygplatsen också. Jag suckade bestört innan jag såg mig omkring. Det var fortfarande rätt tomt på gatorna denna Söndagsmorgon, även om klockan var ungefär vid elva. Just det, kvart över elva skulle London's plan anlända. Jag blickade mot en kiosk som stod i mitten av en av gatorna, som verkade vara påväg att öppna. De kanske hade lite choklad... Men London skule snart komma, och hon ville nog helst att jag hämtade upp henne direkt. Å andra sidan så var ju choklad trots allt choklad... Ah, ilandsproblem. Jag suckade frustrerat och reste mig upp. Chokladsuget fick vänta, jag kanske kunde köpa mig något på flygplatsen istället. jag bara kunde inte låta henne vänta. Under tystnad begav jag mig tillbaka till hotellet för att hämta lite mer pengar så att jag faktiskt skulle kunna betala taxiresan till flygplatsen och tillbaka. 
 
När jag äntligen hittat tillbaka till hotellet såg jag en kille, med svart hår, och snygga kläder gå fram och tillbaka vid entren. Tyvärr insåg jag inte vem det var innan det var för sent. Zayns blick följde mig när jag gick mot ingången och jag hoppades innerligt att han skulle låta mig gå in utan att skapa ännu fler problem. Det räcker att jag konstant tänker på choklad, är med i varje skvallertidning som finns och har tusentals tjejer som fyller min twitter med hat. Men såklart har jag inte sådan tur. Just när jag skulle gå in till hotellet känner jag hans varma hand på min axel. Jag tar ett djupt andetag och vänder mig sakta om och till min förvåning ser det ut som han gråtit. Men det ändrar inte det faktum att han bara använder mig som en leksak.
"What do you want Zayn?" Frågade jag och försökte att andas regelbundet. "Well, I'm not quite sure how to tell you this." Svarade han och flackade med blicken.
"Just hurry up, I have things to do." Han stod där tyst och bara kollade på mig, jag kollade bort ett tag och när jag vände tillbaka blicken kunde jag se hur hans ögon vattnades. Han grät.
"Are you crying?" Sa jag och det lät lite mer som ett konstaterande än en fråga. Han skakade lite lätt på huvudet och förde handen mot hans perfekta kinder för att torka bort tårarna.
"Brooke, I uhm. I don't want you to think that I'm playing with you." Jag suckade lite lätt och vände mig om för att gå in till hotelet. London skulle säkert vara på dåligt humör eftersom klockan redan är kvart över och jag har inte farit än. Men åter stoppade han mig.
"Brooklyn, I meen Brooke, I really want to be your friend but I don't think that works for me." Jag stelnade till och vände mig försiktigt mot honom igen. Hur kan han, jag är fucking kär i honom och han säger upp våran vänskap efter att ha kysst mig TVÅ gånger.
"Y-you." Jag försökte att få fram ord, men det gick inte. Min mobil började att vibrera i min bakfickar men jag kunde inte svara, inte äns mina armar fungerar som vanligt. 
"I'm so sorry Brooke, But I am. Yeah, uhm, I'm, I." Hela jag skakade, det kändes bara för mycket. "Y-you are sorry?" Sa jag argt. "Is that everything you have got?" Försiktigt stängde jag ögonen och blundade ett tag för att samla mig.
 
"Brooke I want you to know how i feel." jag tänkte säga något, men lät honom fortsätta. Allt jag vill just nu är för honom att låta mig gå, fara till London som nu antagligen sitter ensam på flygplatsen.
"You weren't supposed to find out this way, but yeh." Han blev tyst ett tag innan han fortsatte, "I wanted to kiss you Brooke." Jag började skratta lite tyst för mig själv. "You are just to much, seriously Zayn, Stop the lies." Han är verkligen precis som alla andra killar. Fast värre.
"I am telling you the truth." 
"Prove it." Han funderade lite snabbt och innan jag hann reagera var hans perfekta läppar pressade mot mina för tredje gången. Och jag kunde inget annat än besvara kyssen. Kanske för att jag ville att han skulle kyssa mig, mitt choklad sug försvann gensat och jag ville inget annat än att vara i hans närhet. Försiktigt plaserade jag min hand på Zayns kind och doften från hans underbara parfym gjorde det hela ännu bättre.
Försiktigt avbröt jag kyssen, osäker på hur länge vi stått där och jag kände hur mina kinder hettade lite lätt vilket var något jag hälst ville dölja.
"Can I trust you?" Frågade jag försiktigt och han nickade till svar. "I'm half a heart without you." Viskade han, och jag kunde verkligen inte hjälpa mig själv när jag åter igen placerade mina läppar på hans.
Kanske att Zayn bara leker med mig, men jag är så jäkla kär i honom så att jag inte orkar bry mig om det. Just nu iallafall. Min mobil vibrerade åter igen men jag var fokuserad på något helt annat.
 
Kommentarer
nicole kestola

sv. ja tycker också om spencer!! haha och älskar toby och spencer, dem är det finaste paret i hela serien enligt mig hehe :D men typ älskar toby haha! han är så underbar

2014-03-03 @ 21:39:51
My (1D Novell)

iiiiiiiih! ääntligen, hahah. Älskar Zayn! <3

2014-03-04 @ 17:10:01



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback