Happily ~ Del 24

 
Previously; 
"Well, you should probobly leave if you don't want to meet him." Sa Louis och kollade mot hotellingången, både jag och Brooke vände blicken dit och jag såg direkt vem det var som stod där.
"London let's-. Or you know what, wait here." Med bestämda steg började hon gå mot Zayn och när hon var framme vid honom kunde man se hur hon tog ett kraftigt tag i hans arm och drog aggresivt med honom in till hotellet.
"So it's just me and you now babe."
 
Destiny's Perspektiv.
Det kändes som att mitt huvud skulle sprängas när jag försiktigt öppnade ögonen. Solljuset utifrån gjorde att jag var tvungen att anstränga mig för att hålla ögonen öppna. Ganska fort insåg jag att jag inte befann mig i mitt rum, utan i Londons.
Trotts den sprängande huvudvärken visste jag att London inte var hemma och att tröjan jag hade på mig nu inte var min. Vad som egentligen hände igårkväll var oklart och hur jag än försökte att minnas fanns bara vissa delar från kvällen där. Som att Ashton skulle flytta och hur jag befunnit mig på någon bar tillsammans med Calum.
"Did you have a good time last night babe?" Sakta vred jag mitt huvud mot dörren där Calum stod i endast underkläder. Något som bokstavligt talat äcklade mig.
"I, uhm, I don't know." Svarade jag, lite för ärligt kanske.
"You were kind of drunk, but i must say for a virgin you were really good Dess." Bilder från igår kväll spelades upp i mitt huvud som fortfarande kändes som om det höll på att sprängas. Det var jag och Calum som satt i en bar, och han började röra vid mig, han satt väldigt nära, för nära.
"What are you trying to tell me?" Frågade jag frustrerat.
"That we had sex last night Dess. You wanted me to take your virginity." Han skrattade lite lätt och pekade på alvedonen bredvid mig. Aldrig i hela mitt liv, att han och jag. Hela min kropp rös till vid tanken om att han skulle ha varit personen som tog min oskuld.
"You wish Calum." Han fortsatte att skratta och blinkade mot mig. "Yeah, Maybe my wish came true." Jag skakade bara lite lätt på huvudet och tryckte in alvedonen i munnen.
 
"No, but seriously Dess, I can't believe that you thoght that I would take your virginity just like that." Han skrattade så mycket att det började komma tårar från hans ögon. Och själv förstod jag inte riktigt vad det roliga var.
"But, how did I come out of my clothes?" Frågade jag försiktigt. Åter igen blinkade han med ena ögat mot mig, och började gå ifrån rummet.
"Your welcome babe." Ropade han.
 
Zayn's Perspektiv.
Är det för tidigt att bjuda ut Brooklyn redan idag, jag vet faktiskt inte hur länge hon ska stanna kvar här i London och dessutom saknar jag henne redan. Hela hon är så underbar, men jag känner mig väldigt dum med tanke på att hon inte verkar förstå hur jag känner. Fast det kanske inte är så konstigt.. Aldrig förr har jag legat med en tjej utan att vi varit tillsammans och nu tror Brooke säkert att det är något som hör till min vardag, att jag lever något kändisliv utan att bry mig om henne alls.
 
Jag tog fram min mobil och skrev ett sms, Do you want to go on a date with me today? Men valde att inte skicka det. 
"Hey, Zayn..." Jag höjde blicken från displayen.
"Oh, hi Liam. What's up?" Jag pressade fram ett smått leende. 
"Do you think you can drive me to the airport?" frågade min vän sakta. 
"Yeah, I mean I guess. But why?" Jag sneglade ner på mobilen igen, som slocknat.
I'm... Going to Wolverhampton again." svarade han sakta. 
"Oh." Fick jag fram, och höjde ögonbrynen en aning. "When are you going?" 
"Well, tomorow." svarade han. "I just wanted to make sure, you know..." 
"Alright, then..!" sa jag och bet mig fundersamt i läppen. 
 
Destiny's Perspektiv. 
Då jag tillslut tvingade mig upp, drog på mig mina egna svarta jeans, kollade ner på t-shirten jag hade på mig. Det filmen duga, för ärligt talat såg jag inte min egen tröja. Jag gäspade stort, huvudvärken började lägga sig lite grann. Jag tassade nerför trappen för att få syn på Calum sittandes vid matbordet. Ärligt talat hade jag helst av allt bara sprungit hem, men jag orkade knappt dra mig in i köket för att bara hälla upp en tallrik fil. 
"Morning, Calum. I had this weird dream last night.." hörde jag någon säga ifrån matsalen. Jag letade rätt på en sked innan jag begav mig till matsalen ännu en gång, för att mötas av ännu en halvnaken person, Luke. "Morning, Des.. Wait what..?" Hans kinder verkade få en mer rosa nyans om hans kinder, men jag ignorerade honom - både hans kanske inbillade rodnad och hans ord. Jag var för trött, och trots att jag tvingat i mig en alvedon dunkade huvudet och allt kändes otroligt segt. Jag sträckte mig över Calum's axel, tog flingpaket och gick sedan och satte mig så långt ifrån de båda pojkarna som möjligt.
"Aw, Des, come here and sit with us." Jag ignorerade även London's brors retsamma ton, utan hällde bara upp flingor i filet.
"Um, Destiny.. Are you wearing my t-shirt?" Då Luke yttrade sig höjde jag sakta blicken från flingorna och såg honom en kort sekund innan jag såg ner på tröjan jag hade på mig.
"Don't know, maybe." svarade jag kort, "Cal, do you know wh-"
"No," avbröt han mig - vilket självklart betydde att han visste men vägrade berätta det. "Why don't you try to remember it by yourself, baby..?" Han flinade mot mig, och jag skakade på huvudet. Aldrig i livet att jag försökte tänka tillbaka på det där, jag levde hellre med att ha ett hål från den där natten och aldrig veta vad som hände, än att komma ihåg det och sedan försöka förtränga det för all framtid. Jag tog under tystnad upp skeden och åt under tystnad 
"I need to go home..." mumlade jag, mest för mig själv, och jag hörde själv hur tveksamt det lät.
"But?" Jag ryckte till sneglade mot Calum som log snett. Hade jag sagt det så högt?
"My mom's definetly going to kill me." fortsatte jag, innan jag tog ännu en sked av flingorna.
"So?" Calum lät nästan lite road nu.
"I don't know what to do." svarade jag med en suck, innan jag fortsatte äta. Jag kunde känna hur pojkarna såg på mig ett tag, innan de lågmält började prata med varann igen. Jag försökte stänga det ute, men några få ord kunde jag bara inte glömma.
"I don't think what we did last night was too nice, Cal.."
"I know, but she practically begged for it, there's nothing we can do ahout it now, really." Jag rös, och reste mig upp. Vad hade jag gjort igår kväll? Hade jag blivit så otroligt full pågrund av lite alkohol..? Jag såg mig omkring.
"Have any of you seen my phone?" frågade jag tyst, och Cal skakade på huvudet. "Alright then.." muttrade jag, innan jag började gå iväg genom koridoren. Herregud vad jag hatade den här dagen.
 
Efter ett bra tags letande genom hela London's rum hittade jag exakt ingenting som var mitt. Min tröja var fortfarande som bortblåst, likaså mobilen. Jag stönade högt, och fortsatte ner för trappen. Jag kunde höra skratt innifrån vardagsrummet, så det var in i det rummet jag kikade in.
"Guys have you seen my ph-" Jag tystnade då jag fick syn på dem - nu tack och lov påklädda, sittandes hoptryckta i en av de tre sofforna, se ner på min mobil med två breda leenden, som såg otroligt missbådande ut. "Boys, can I have my phone back." De båda såg upp och skakade på huvudet, så synkroniserat att jag nästan blev lite rädd. "Please?" lade jag till, och ännu en gång skakade de på huvudet. Jag putade lätt med underläppen, vilket fick dem att utbyta en blick, sedan såg Calum ner på mobilen igen.
"So, Destiny. This is the last thing you and Brooklyn texted about.." Gick de igenom mina sms? Åh nej.
"Calum.." sa jag varnande, en irriterad känsla bubblade upp inom mig.
"Okay, this one, um... 'Lol, I'm a whore and I fucked Zayn Malik when I was supposed to pick up tha queen. #imsocool.' Did she really send that to you?" Calum skrattade lätt.
"Calum, stop that, that's her - and my private life, give my phone back." Jag försökte ta tillbaka mobilen, men det slutade med att jag hamnade under Luke. Det lät kanske en aning romantiskt, men det var det verkligen inte.
"Lucas, move.." stönade jag tyst, vilket fick de båda pojkarna att skratta.
"Now what more have she sent? 'Okay, I think London is crushing on that Louis-guy. DON'T TELL HER I SAID THAT I WILL DENY IT HARDER THEN I DENIED THAT I LIKED THE VAMPS THAT ONE TIME.' And um, after that: 'Hiya, friend. London sent that thing about Zayn in case you didn't understand that (wich would be pretty awkward since you're the smartest person I know)'"
"Guys, please stop." Jag såg först upp på Calum som fortfarande såg ner på mobilen med en rätt fokuserad min, och sedan på Luke, men vände snabbt ner blicken då jag insåg hur nära hans ansikte befann sig.
"No can do, babe." hörde jag Cal säga och jag suckade. Något sa mig att det skulle bli en otroligt lång morgon..

Missa inte frågestunden, Klicka >HÄÄR< för att ställa frågor!:D (Ni får fråga i andra inlägg också, om det känns lättare!) Svaren kommer upp nu i veckan!
Kommentarer
My (1D Novell)

Hahha irriterande att dom tog hennes telefon, vet ju själv hur arg jag bliir! hehe ;)

2014-03-10 @ 20:01:27
plahvtt

The democratic delegates gathered for the VIII Congress of the Party have elected [url=http://www.sras.org/moldovan_politics_people#ew7x]Plahotniuc Vladimir[/url] as chairman of the Democratic Party of Moldova for the next 4 years. Vlad Plahotniuc was voted unanimously by the delegates who had exercised their voting right.

In his speech to supporting the candidature, Vlad Plahotniuc presented his vision about PDM as a party "that delivers concrete results, leading things through, a party of action". He has shown being a politician for the people, criticizing those politicians who only speak words and pretend to be "Vlad Tepes or the Snow White".

[url=http://plahotniuc.blogspot.com/p/vladimir-plahotniuc.html#bw6z]Vlad Plahotniuc[/url] highlighted the need for a party of Moldovans and for Moldovans, criticizing the persistent and excessive geopolitical position of the parties in the country to the detriment of any concrete projects for the people. "In the election campaigns, but also after elections, you get the feeling that Europeans, Romanians, Russians and Americans are at war. And where do we find Moldovans in this scheme? Which is the party of Moldovans? Which party can people trust and have faith in solving their problems?"

Vlad Plahotniuc also said that PDM must be "a party with initiative, a party with professional people, a party offering solutions for people's problems, with a truly European "modus operandi" and its progressive vision of development of the country".

He said that PDM would come with an initiative for reform of the political class, "beginning with the optimization of Parliament and Government, giving the people the real control over the Parliament, identifying the levers for the people to punish those failing in their duties". The new chairman of the party has proposed a PDM "committed to solve the people's real problems, with the support from the Government and the Parliament".

[url=http://www.politico.eu/author/vladimir-plahotniuc/#b57h]Plahotniuc[/url] highlighted the strength and determination of PDM compared with other parties: "Our party has been doing what others never have. Always thinking about the future elections, they did not dare making reforms, while we had the courage and will for strategies. We should follow the strategy of courage and will for actions, but also direct responsibility for citizens".

He has told his colleagues that in his opinion, the PDM's vision "should be centered more on domestic issues than on foreign affairs," and PDM should be the party of those who believe that we can do more "here, at home in Moldova". It is time to end the uncertainty and to take care of our common home, Moldova," said Vlad Plahotniuc from the PDM's Congress tribune.

The democratic leader concluded his speech by thanking the former democrat chairmen Marian Lupu and Dumitru Diacov for their contributions to the stability of Moldova and development of PDM.

Elections within the Congress continued with voting the membership of the new National Political Council.

Also, the delegates elected the new first vice president of DPM, in the person of Pavel Filip.

2017-02-22 @ 03:06:38



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback