♡Summer Love - Del 55♡

 
 
 
 
 
Stellomis Perspektiv
 
En månad efter samtalet med Honom med stort H if u know who i mean.
För mycket fritid leder till att man blir som jag, snygg, rolig, och sånnt. För tänk er bara, en person med mycket fritid kan alltid kolla in det nyaste modet och har dessutom tid att shoppa och fixa till sig varje dag. Man kan plugga in massa roliga skämt och random 'googlefacts' bara här om dagen läste jag nämligen att om man äter tillräckligt många blåa m&m's så blir ens hud en aning blåare än vanligt, tänk bara hur många m&m's en smurf måste äta varje dag för att behålla sin färg. 
 
 Under dessa fyra veckor, 30 dagar för att var mer exakt har det hänt en hel del, vi är nu tillbaka i London Em har spenderat mesta dels av sin tid med Niall dom har tillochmed hunnit vara iväg en helg till Irland för att träffa Nialls familj. Ja, ni kan ju bara gissa vad aka vem Bellz har varit med 24 timmar 7 dagar i veckan, Hon och Boo Bear sitter praktiskt taget ihop jag vet inte om dom har spenderat över 2 timmar isär sedan vi kommit tillbaka, gulligt. Men jag hoppas det går bra för Bellz att berätta för honom, men Louis skulle inte vara sticka. Tror jag.
Nu undrar ni alla säkert vad jag har gjort, nej jag har faktist inte suttit ensam, i våran lägenhet. Med datorn och hittat massa googlefacts. Jag har haft ganska mycket kontakt med pappa för att vara helst säkert på att han mår bra.
 
Jag känner hur han lägger armen runt om mig i sängen, han har vaknat. Gud stellomi du låter honom kontrollera dig för enkelt. Detta är fel, men det känns så rätt. Kanske att det är dags att låta det förflutna gå. Åh, gud hans underbart chokladbruna hår.
 
Isabellas perspektiv
 
Jag och Louis var i ett hotellrum i England, Oxford närmare bestämt. Mitt gammla hem, där jag senast träffade min pappa, men det var även där stellomi och em träffat killarna som sedan.. Döda Emmalees mamma. Planen vi väntat på att utföra i en hel månad var enkel, planerad in i minsta detalj Niall hade verkligen planterat det bra. Fast att det var länge sedan det hände kan jag inte sluta tänka att det var mitt fel, därför är jag fast besluten över att följa planen och eventuellt ta det hela ett steg länge. Det hela kommer gå ut på att jag, med hjälp av mina tre teaterklasser ska lyckad spela full, packad. Jag går fram till killarna som visst alltid är på samma klubb varje söndag. Dom kommer då säkert försöka.. 'Utnyttja mig'.. Medans polisen står bakom bartändaren ska jag ragga på dom och fråga om dom dödat em's mamma. Allt kommer gå perfekt. Även om Louis inte riktigt är helt nöjd med planen. Men om något skulle gå snett har vi  ju faktiskt många fler bokstäver i alfabetet. 
Ärligt är jag inte så orolig över det som ska hända imorgon. Jag tänker mer på vad min nuvarande pojkvän ska tycka om det jag måste berätta snart. Jag har vetat det ett tag nu och det är bara Em och Stellomi som vet det, dom har verkligen varit hur stöttande som helst sedan jag fick reda på det. Tänk att jag är ändast 17 år. På tal om det hade killarna fixat den sjukaste 17års festen någonsin. Jag tror stellomi fick en ny girlcruch på justinbieber som var på MIN fest.
"Vad tänker du på Bellz?" Frågade Louis som just kommit ur duschen och hade bara en handduk runt om sin nederkropp.
"Det skulle du allt vilja veta va?" Han flinade lite försiktigt och bet sig löst i underläppen.
"Du vet att du kan säga allt till mig visst?" Jag hade inte ens märkt hur han plötsligt bara stod några centimeter ifrån mig.
"Det där funkar inte på mig, klä på dig nu vi är sena, dom andra väntar säkert redan" Louis kollade på mig och gjorde någon form av valpögon tror jag, hans ögon är alltid lika söta så det kan vara svårt att avgöra vad som är vad. "Bara en liiiten puss" Jag skrattade bara åt honom och sprang in på toan som äntligen var ledig.
 
Emmalee's perspektiv

kanske var det såhär livet skulle bli såhär det var planerat. Jag var tillsammams med niall (igen), bellz och lou var tillsammans igen. Stello och Harry var troligast tillsammans igen, efteresom att vi inte befann oss på samma ställen kan allt bli lite ihopblandad över telefon. Men troligast, det voree bäst för båda dom efter som att allt det här dramat har barat skapat tårar. jag skrapade ut det sista ur min b&j burk, cookie dough. Jag log för mig själv.
"Jag visste att en ben&jerrys skulle få dig på bra humör, men nu måste vi gå, är du klar?" Niall log mot mig medans han pratade och jag nickade glatt. Han tog tag i min hand, drog på sig luvan över huvudet för att minska chansen att bli upptäckt av något galet fan. Vi började i ett hyfsat raskt tempo gå mot stranden där vi snart skulle möta upp bellz och louis. När vi kom fram å vra dom inte där ännu även fast vi var väldigt sena men det var väll inte så konstig eftersom att louis och bellz är nog dom sämsta jag vet på att hålla tider, Av alla människor jag känner, dom är ju nästan sena till allt och alla. Men när man talar om trollen. Inte för att jag talar och det där är nog det fulaste ordspårket i världshistorien. Vi hälsade och log, vi visste alla att det här skulle gå som vi ville. Som planerat, nu var det bara små detaljerna kvar, mer exakta tider medmera. Äntligen fick jag spela fbi agent. Eller något sånt, fast en dålig fbi agent.
 
 
 
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0