♡Summer Love - Del 40♡

 bild kommer sen har dåligt internet nu.
 
 
En månad senare 
 
Emmalee's perspektiv.
 

Killarna hade nu varit på sin "korta" turne i USA i ganska precis en månad och skulle snart komma tillbaka. Jag och Stellomi har nästan aldrig lämnat lägenheten någon längre stund. Detta beror mest på att Stellomi och Harry var med i tidningen efter att dom varit och hyrt en film några dagar innan killarna farit, så att nu visste alla att vi befunnit oss i London, huvudstaden. Vi var rädda för killarna som ville döda oss, egentligen tror jag nästan att Isabella är räddast av oss alla. Fråga inte varför, men hon brukar springa runtrunt i lägenheten och bara skrika, awkward. Nu var första gången på länge jag varit ensam hemma, Isabella var ute och sprang tror jag? medans Stellomi skulle handla mat.
Efter att killarna Niall hade farit gick jag in i någon sorts deprition, slutade dessutom att äta, jag som älskaaaar mat? Men det är bättre nu även om jag gått ner säkert flera kilo på en månad. Min mobil plingade till som den gjort ett x antal gånger varje dag den senaste månaden, och nitionio procent av gångerna stod det Niall på skärmen. Jag blev minst lika glad varje gång.
Gå till dörren, saknar dina läppar xxNiall.
Jag skrattade till lite för mig själv, han var bara för söt. Men varför skulle jag gå till dörren? Efter ett tag började jag gå mot dörren och öppnade den. Men det var helt tomt på andra sidan. Jag tog upp mobilen för att svara.
Varför skulle jag gå till dörren? Saknar dina läppar mer xxEm

Jag började gå tillbaka till mitt rum, öppnade dörren la mig i min älskade säng. Blundade och kände hur någon kom och la sig bredvid mig. Jag skrek till. Skulle jag dö nu?
 
Stellomi's perspektiv.

Jag vred mitt huvud runtrunt hela tiden, för att vara säker på att ingen var nära mig. Det måste ha sätt ganska roligt ut, men häldre det än att typ bli dödad. Jag hade en.. kniv i fickan bara utifall att. Idag skulle killarna komma och hälsa på oss, fast det var bara jag som visste om det. Det är bara därför jag for ut och handlade, våra hyllor är praktiskt taget tomma på mat. Det finns inte äns choklad hemma, då är det illa.
 
Louis perspektiv.
 

Om bara några minuter skulle jag få träffa henne igen, tjejen jag sagt dom tre orden till, tjejen som äger läpparna jag saknar, tjejen med det vakraste håret, tjejen med det underbaraste skrattet och så vidare. Helt ärligt kändes det lite nervöst, vi har inte pratat så jättemycket under turnen. Kanske att hon ångrat det hon sagt till mig, vi är ju inte tillsammans. Eller är vi? Blir man automatiskt tillsammans efter att man sagt att man älskar varandra? Isåfall skulle jag vara tillsammans med flera tusen tjejer just nu. Personer som skriker när dom ser mig. Som gillar mig för att jag är del av One Direction. Men bellz är speciell, unik, sin egen. Dessutom har jag fått veta att hon är svensk, vilket förklarar hennes dialekt och supersnygga utseende. Fast jag trodde svenskar var blonda...
 
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0