♡Summer Love - Del 42♡

 
Emmalee's perspektiv.

Jag mötte hans läppar för kanske hundrade gången på bara någon timme. Varje gång jag släppte blicken från honom i mer än 2 sekunder saknade jag honom. Kan två personer vara gjorda för varandra?
Eftersom att det hade blivit lite lagomt awkward mellan Louis och Zayn, (dom tror att ingen märkte, speciellt inte jag. Alla tror att jag typ är värsta dryga hatern, men för att vara ärlig så gillade jag alla killarna. mer eller mindre.) så nu satt jag och Niall på mitt rum. Men det hade inte jag något emot precis.
"Erkänn att jag borde bli spion, så som jag lyckades smyga in i ditt rum förr utan att du märkte något?" Ett skratt lämnade min mun.
"Du skulle inte kuna bli spion jag var bara lite.. trött.." Jag blev tyst ett tag innan jag fortsatte meningen.
"Men mördare blir perfekt för att, varje gång jag ser på dig känns det som att jag håller på att svimma för att du är så fin, varje gång dina läppar rör mina håller fjärilarna i min mage på att ta kol på mig. Varje gång jag inte är med dig, håller jag på att gråta mig till döds."
"Så du menar att jag kommer döda dig hur jag än gör?" Gud så konstigt det lät, med ibland kändes det som att han skulle vara anledningen till att mitt hjärta inte längre skulle orka med. Samtidigt som han skulle kanske även vara anledningen till att mitt hjärta orka med längre.
"Dödar detta dig lika mycket som det dödar mig?" Hans perfekt underbara läppar trycktes mot mina, fjärilarna i min mage kunde värkligen inte sitta stilla.
 
Zayn's perspektiv.

Nu var det bara jag, Liam, Harry och Stellomi som satt kvar i vardagsrummet. Konstigt nog var det Harry som var mest neutral och öppen med sitt förhållande. Ärligt så glädjer det mig att inte Louis och hon tjejen jag absolut inte borde tänka på, var lika öppna med sitt förhållande. Just nu var dom i Isabellas rum, ovanligt? Det skrämde mig hur orolig jag var för vad dom höll på med just nu. Men dom skulle väll inte göra det när vi andra var bara ett rum bort?
Jag förstår att Niall och Em inte är lika öppna med sitt förhållande som Stellomi och Harry, faktiskt tror jag inte Em gillar oss andra speciellt mycket. Dessutom värkar hon vara väldigt blyg, ibland. Undra vad Isabella egentligen tycker om mig, hon tog min hand en gång. Kanske att hon egentligen gillar mig men att Louis kysste henne och då kände hon sig tvingad att gilla honom tillbaka.
Nej. så skulle hon tyvärr aldrig göra. Fan. Vad är det jag tänker, jag ska vara lycklig för deras skull. Och absolut inte tänka på Bellz på något annat sätt än som, en kompis. En bästaväns tjej. Kanske att jag borde bli kär i Em och Stellomi också? Vad håller jag på med. Zayn samla dig.
 
Cate's Perspektiv, - Utspelar sig i Oxford.

Kan man berätta något sådant över mobilen, bara ringa, säga det, lägga på? Om jag inte gör det kommer allt bara bli värre. Seriöst jag visste att den här dagen skulle komma, dagen som kommer att förstöra allt, ingen skulle ju få veta men nu, om jag tar ett felsteg blir allt förstört. Min hud var kall och min mun längtade efter något gott att dricka. Jag kommer inte orka mer. Hur som hälst kan jag inte säga det över mobilen. Allt kommer vara för sent.
Kommentarer
jjust another novel

Jättebraaa!!:)

2013-06-11 @ 18:45:19



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0