♡Summer Love - Del 50♡

 
Niall's perspektiv.

Jag, Harry, Louis och Zayn var nu påväg för att möta upp Liam vid studion. Han hade hittat något Louis skulle gilla, säkert en ny randig tröja som han inte sätt förr. Nejmen nu ska jag vara seriös. Så vi alla hade peruker och glasögon på oss, en av Louis briljanta ideer. Dock tycker jag att det är konstigt att ingen märker något, vi kanske bara haft tur än så länge. Bakvägen in till studion var perfekt för att inga fans kunde komma åt den, den var nere under jorden, för att komma dit behövde man låsa upp en grind som vaktas av en vakt. Oväntat visst?
 
"Guud vilken tid det tog, seriöst somnade ni på vägen eller?" Liam var lite väl överspeedad, but i guess thats okey.
"Jo, vi låg där mitt på vägen och sov. Vad hade du hittat?" Frågade Harry medans han tog av sig sin peruk.
"Okej, jag var lite stalker så jag typ råååkade följa efter Bellz, Em och Stellomi till Bellz farmor.." Mitt hjärta slog över minst ett slag, ohmyy. Em. I. Sverige. Nu. Varför. När. Var. Hur.
"Jaha, så skoj." Louis lät eller såg inte alls förvånad ut?
"Vad har du nu gjort Louis...?" Frågade Zayn.
"Jag typ lämnade bara flygbiljetterna vi hade köpt förr." 
 
Emmalee's perspektiv.

Jag skulle säga det när vi kommit hem från sverige. Nu ville jag bara ha en trevlig, underbar semester med mina bästa vänner. Och om jag har tur även Niall. Stryk det sista jag tänkte. Vi var nu på väg till gröna lund. Ett ställe där man kunde åka karuseller. Jag försökte öva på min Svenska dialekt.
"Hur måur du?" Jag tyckte själv att det lät bättre för varje gång, men Isabella och stellomi skrattade bara åt mig.
"Vi mår bra tack, själv?" Svarade min syster på ren svenska. Goshh, vadå naturbegåvning? Helt ärligt, efter att Bellz tjatat på att vi ska lära oss svenska i typ flera år, dag ut och dag in känns det som att vi för första gången får använding för det.
"Ska vi inte ställa oss i gamla stan och sjunga några låtar?" Bellz pratade nu engelska, inte för att vara prefektionist eller något. Men efter allt tjatande från isabella måste jag ju få påpeka att hon borde öva mer på sitt engelska uttal.
"JOOO, DET VAR SÅ LÄNGE SEDAN SIST" Skrek stellomi ut i ren glädje medans jag bara skrattade. Med tanke på det jag justfåttvetahäntminmamma, så kände jag mig hyfsat glad. Det var skönt att bara få ta semester.
"Ska vi köra samma låtar som alltid, Summer Love som sista eller?" Det var sant, nu på senare dagar har vi faktist lagt till en av dom autotunade fjortispojkarna's låtar till våran ultimata sånglista.
"Asså, måste vi köra en låt av onedirection, dom är såååååå dåliga. Bara autotunade och helt fake." Stellomi härmade mig, precis så hade jag låtit för kanske ett halvår sedan. Det är konstigt hur mycket allt kan ändras på så kort tid. 
 
Zayn's perspektiv.

Vi hade varit i studion hela dagen, så nu var vi ute med våra peruker på vandring genom gamla stan. När vi hade gått en bit började vi höra underbara sångröster, dom sjöng på våran låt summer love. Helt ärligt lät det bättre när dom sjöng. Vilka röster.
"Hör ni dendär sången, helt underbart. Lite som en ben&jerrys på morgonen."
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0