♡Summer love ~ Kap. 44 ♡

 
 
Stellomi's perspektiv
 
Harry. Harry styles. Killen från 1d. jag hade kunnat göra inprincip vad som helst för att träffa vara tillsammans med harry. Tänk att min största önskan har gått i uppfyllelse, men att han skulle kunna vara otrogen mot mig. Jag trodde inte något sånt om harry, att han var bättre, ärligare, och inte bara som alla andra killar, men jag hade fel. Han var en idiot. Tänk bara alla timmar jag ar spenderat på att vara ett fan till 1d, jag skulle verkligen göra vad som helst för att inte vara med dom nu, tänk att allt kan bli så fel. Kanske jag drömmer, kanske är jag död. För att det känns som att någon sånt här inte kan hända i verkligheten. Jag testade att nypa mig i armen, jag var vaken,jag var inte död. Men jag antar att jag var helt borta i mina egna drömmar och hoppades på att inget var sant men tyvärr var allt sant. Vartenda ord var sant. 
" är du okej? " frågade em och la armen om mig. Det var säkert typ 20:onde gången don frågat om jag var okej.
" Om jag ska vara ärlig så är jag inte okej, inget av det här är okej. Men jag antar att det kommer bli bättre om det inte blir bättre så kommer hela mitt liv vara så sjukt dåligt. " sa jag och torkade bort en tår som rann akta ner för min kind. 
" Här har ni eran beställning. " sa en servitör som kom och lämmnade vårat fika kring sär vi sat.. Det måste nog ha sett sjukt patetiskt ut att jag satt där och grät, men isåfall är jag väll patetisk. Det plingade till i klocan som ledde till dörren, jag vred sakta huvudet men ångrade genast att jag gjort det.
" Dom är här. " viskade jag så lågt så att dom inte skulle kunna höra. 
" Jag gissade på att ni skulle vara här. " sa louis och tittade på oss. Inte ett leende men han var inte sur heller.
" Vad gör ni här? Och vad vill ni? " sa em i en hård ton och riktade det mot killarna. 
"Harry ville fixa det här. " sa niall och tittade mot em. Men jag såg hur hon inte ville ha ögonkontakt.
" Bara så du vet Harry så kan du inte fixa vad du har gjort, och du kommer aldrig kunna heller, och sluta komma och prata med mig, jag vill inte ha något med dig att göra. " och med det sagt reste jag mig upp och gick mot dörren, öppnade dörran och började gå, jag hörde hur Harry ropade efter mig men jag brydde mig inte. Efter ett tag hade em och bellz sprungit ikapp mig. Jag stannade upp och tog upp min mobil dom ringde. Jag tryckte på svara även fast jag visste att det var Harry som ringde, jag tänkte inte vara otrevlig och inte svara även fast han inte borde ha någon rätt att prata med mig.
"stello, jag är jätteled-" Vr dte ända härry han säga innan jag avbröt honom.
" Harry vet du, det är jag som är ledsen. Och du ska sluta ringa mig och försvinna ur mitt liv för jag vill inte vara med dig, eller höra av dig igen. Är det så svart att förstå? " jag lyfte bort telefonen från örat och tryckte på avsluta.
 
 
Emmalee's perspektiv
 

Allt hände så fort. Min syster hade just skrikit åt Harry, och jag tror fortfarande inte att någon förstått ifall att detta är dröm eller verklighet. Jag kände hur någon greppade tag i min arm, där stod Niall och Louis. 
"Asså kan ni inte bara få Stellomi att prata med Harry" Sa Louis.
"Ja, han ångrar sig verkligen." Instämde Niall. Det var först då jag tände till, blev arg på riktigt.
"FATTAR INTE NI ATT ERAN BÄSTA KOMPIS JUST VARIT FKING OTROGEN MOT MIN SYSTER?! VEM VET HUR LÄNGE HAN HAR VARIT DET? DOM KANSKE HAR LEGAT MED VARANDRA?" Tårana var inte långt borta och jag andades ut.
"Men em, han menade ju inget dumt. Han älskar ju stellomi." Svarade Niall.
"VAD SÄGER DU? SÅ KLART HAN MENADE NÅGOT DUMT? GUD VA FÖRLÅTANDE DU VERKAR VARA, VILL DU VETA EN HEMLIS? JAG OCH MINA KOMPISAR VILL INTE HA OTROGNA POJKVÄNNER." Louis och bellz hade gått en bit bort för att prata, eller isabella verkade skrika minst lika mycket som mig. Stellomi var nog redan hemma vid det här laget.
"Vadå otrogna pojkvänner? Jag är inte otrogen? Jag älskar ju dig Em." Där sprack det. Tårarna började rinna.
"Niall det är över mellan oss. Jag måste prioritera min syster och du ska inte behöva välja mellan mig och dina vänner. Vi lever två helt olika liv, du kan dejta vilken tjej du vill. Jag är bara jag. Men du gjorde fel när du tror att man bara kan glömma otrohet så enkelt." han såg chockad ut, han anade inte att jag skulle säga detta.
"Men.. Älskar inte du mig?" Niall grät. Jag grät.
"Jag kommer alltid älska dig." Jag gav honom försiktigt en puss på kinden och började sedan gå där ifrån. Bellz kom snabbt ikapp mig.
"Det är över isabella, jag dumpade honom. Han jag älskar. Men han gjorde fel." Tårarna bara forsade ner.
 
 
Niall's perspektiv
 
Det är över. På riktigt. Jag bryr mig inte om att enligt henne skulle jag kunna få vilken tjej som helst. Det finns bara Em för mig. på något sätt kan jag inte sluta tänka att allt var Harrys fel. Men vad det hans fel? Eller var detta bara en ursäkt från hennes sida för att kunna dumpa mig? Direkt jag kom in gick jag mot sängen och la mig ner. Efter någon timme, inte vet jag kom Louis in till mig.
"Låt mig gissa. Det är över mellan er också?" Man hörde hur glad han försökte låta, även om det inte funkade. Hon kommer aldrig att bli min igen. Men jag kommer aldrig att gå vidare.
 
Harrys perspektiv
 
Hur hade jag kunnat göra något sånthär? Alla kommer hata dig nu Harry. Men ingen kommer hata dig lika mycket som du hatar dig själv. Att se Stellomi så förstörd, att inte ha chansen att förklara, för att allt bara gick så fel.  Jag måste sluta att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Allt är ju mitt fel. Dumma dumma mig.
Jag suckade, kunde inte låta bli slå in handen i väggen, av ilska, sorg och... Ja. Jag visste inte riktigt vad mer jag skulle säga om det... Jag saknade henne så mycket. Redan. Varför gjorde jag ens sådär..? J-Jag skulle aldrig ha gjort sådär... Men ja... Man fick betala för det man gjort..Jag slöt ögonen i en frustrerad suck. Men... På något sätt. Så skulle jag få tillbaka henne...
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0