♡Summer Love - 30♡

 
 
Bellz Perspektiv

Louis kramade åt min hand något mer, men jag log bara lugnt. Även om det verkat som om både Stellomi, Harry, och någon mer sett det (Jag kunde tyvärr inte säga vem mer det var på rösten), verkade det inte vara något de brydde sig om..? Eller? Jag såg upp på Louis, som var lite röd i ansiktet. Jag kunde inte låta bli att le lite bredare, innan jag såg mig omkring. EmmaLee's mamma. Hon var här. Min blick stannade på henne. Jag log mot henne, och hon log snabbt tillbaka. Jag undrade om hon hjälpt till, men det hade hon antagligen. Jag såg mig omkring. På dörrarna till de tre rummen satt på den ena, med glitterbokstäver 'IsaBella'. Det var rätt lustigt ändå. Jag flinade. Ett av rummen jag inte rusat in i som en liten bebis. Jag släppte min hand, och sprang till dörren, öppnade den. Och skrek. Nästan iallafall. Jag skådade det underbara rummet, älskade det bara. Så underbart. Jag stirrade dit in ett tag. Plötsligt höjdes en hand, ochslog förisktigt igen min stängda mun.

Jag såg upp, Liam stod nu vid min sida och flinade.
"Du verkar gilla det..?" frågade han, och jag nickade.
"Det är... Underbart..!" sa jag och log, gick in i rummet. Väggarna var rosa, golvet vitt och jag bara älskade det. Inrett med sådana saker jag valt ut. Men hur..? Jag hade knappt känt de här killarna, och sen så hade de bara gjort rummet så ASGDFH. Sedan förstod jag vad som hänt. Mina ögon smalnade lite. "Ni fick hjälp av Cate, va?" frågade jag sakta, och Liam flinade.
"Lite kanske." sa jag glatt.
"Jag ser det..." sa jag och såg mig omkring. "Jag älskar pandor." Sa jag, såg mig omkring på alla små prydnader, tygbjörnar och sånt. Alla pandafärgade.
"Vi fick höra det av Cate." sa han och log. Jag nickade, slängde mig på sängen, såg mig omkring därifrån. 
"Jag älskar det här rummet." sa jag och log snett. "Älskar pandor. Älskar det." Han flinade, men jag slöt ögonen. Så trött.

Louis' Perspektiv

Efter att ha pratat med Harry ett tag, försökt att övertala honom - med hot - att inte säga något om vad han sett till typ någon. Jag såg mig omkring, men kunde inte hitta Bellz någonstans. Jag såg mig omkring.
"Vart tog IsaBella vägen..?" frågade jag högt. Alla såg på mig, och jag log lite. De ruskade på huvudet, allihopa.
"Nepp." Stellomi bet sig i läppen och såg sig glatt omkring.
"Senast jag såg henne var hon inne på sitt ru-" Jag gick till den stängda dörren, öppnade försiktigt och sakta öppnade jag den.
"Be-" jag slutade tvärt mitt 'Bellz, är du här?', då jag såg henne lugnt sovande i den lilla sängen. Jag log försitktigt, såg på henne ett tag.
"Hittat henne?" hörde jag Zayn ropa bakom mig, och jag vände mig om hyssjade honom med pekfingret för munnen.
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0