♡Summer Love - Del 17♡

bilden är från google^
 
Stellomis perspektiv.

Jag och Harry satt i en soffa. Och gjorde ingenting, det var en sjukt pinsam tysnad.
" Berätta om dig själv. " Sa Harry och log mot mig.
" ehrm. Jag heter Stellomi, har alltid upsatt hår och hatar folk som smaskar. " sa jag och log mot Harry.
" berätta om du familj?. " Sa Harry och la armen om mig. 
" jag bor med Em, min mamma och Ems pappa. " sa jag och hoppades på att Harry inte skulle fråga något om min pappa. Men det gjorde han såklart. Jag kände hur mina ögon vattnades. Jag måste bort härifrån nu, jag gråter inte inför folk. Jag reste mig upp och gick mot dörren. Jag öppnade sakta dörren utan att titta bak när Haary ropade på mig. Jag gick ut fårn hotellet. Jag hörde steg bakom mig. Jag fortsattte gå tills jag kände en hand på min axel. Jag stannde upp och vände mig om. Där stog Harry. 
" jag är ledsen, men jag gillar inte prata om min pappa  jag känner honom inte. " sa jag, jag kände hur jag fick en blöt tår på kinden. fasen, jag gråter aldrig inför folk. Men Harry var anourlunda. 
 
Harrys perspektiv.

Varför hade jag frågat om hennes mamma, men jag visste ju inte. jag tof upp min hand och torkade bort tårarna på stellomis kind. Jag satte min hand under hennes kind. Nu eller aldrig Harry , kom igen nu var inte feg. Jag närmade mig hennes ansikte. Jag känder hur hon besvarde min kyss. 
 
Stellomis perspektiv.

Harry kom närmare mitt ansikte och jag kände hur han andades i mitt ansikte. Jag besvarde kyssen, Jag avslutade kyssen och backade undan ett steg. 
" Harry, jag gillar dig. " stamade jag fram.
" jag gillar dig också. " Sa Harry till mig, jag kände hur det pirrade till och jag blev helt varm i kroppen. Jag gav Harry en kram. Jag log för mig själv.
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0