♡Summer Love - Del 24♡

 
Emmalee's perspektiv.

Jag öppnade försiktigt tidningen för att börja läsa.
Tonårsidolen Louis Tomlinson såg igår tillsammans med en tjej på flygplatsen i Oxford. Dom såg väldigt närgångna ut. Det finns inget bekräftat om vem denna tjejen är, det enda vi vet är att hon sätts mycket med killarna i one direction de senaste dagarna. Vi kommer snart informera er om vem denna tjejen är, men det är ju ganska uppenbart att Louis inte har tänkt stanna singel länge, Det sägs att Louis och killarna for till Oxford för att Louis skulle försöka glömma bort Eleanor. Är denna tjejen bara ett fan som används för att göra Eleanor svartsjuk?

Isabella hade medans jag läst fått tårar i ögonen.
"Men Bellz, när ska du egentligen berätta för oss vad du käner? är du kär i Louis eller Zayn?" Frågade jag lite försiktigt medans min syster bara satt helt tyst och lyssnade.
"Jag gillar Louis, han fick mig att må bra. Sen använder han mig bara för att glömma någon fking Eleanor? STELLOMI VEM FASEN ÄR ELEANOR" Stellomi skrattade bara, jag kollade surt på henne. Hur kan hon skratta nu?
"Bellz chilla, dom var aldrig tillsammans. Både Louis och Eleanor har själva twittat om det."
"är du säker?" Isabella såg väldigt osäker ut, vilket jag förstår.
"110%, dom var aldrig mer än vänner." Bellz log lite försiktigt.
 
"Så, nästa tåg till London vi måste ju kolla på våran lägenhet" Det var ingen fråga, det var en påminnelse. Men ingen av oss skulle någonsin kunnat glömma att det var idag vi skulle köpa våran lägenhet. Hur härlig är inte lyckan som uppstår när man inser att sin största dröm ska gå i uppfyllelse. Helt sjukt. Det plingade till i min mobil, och jag blev ännu gladare när jag läste vad det stod i smset. Om det nu var möjligt. 
Saknar ditt fina leende, dina vackra ögon och ditt glada skratt. xxNiall 
Stellomi ryckte mobilen ur min hand, och sprang iväg. Jag sprang såklart efter, det roliga slutade när min såkallade syster kastade min mobil mot isabella. Men det var inte direkt ett fint kast.. Min mobil landade i golvet, och gick sönder.
"VAD GÖR DU? JAG KLARAR MIG INTE UTAN MIN MOBIL. OCH NIALL KOMMER TRO ATT JAG DISSADE HONOM" Mistag av mig att säga det sista.
"SÅ DU BRYR DIG OM HAN? VAD SKREV HAN EGENTLIGEN?" Stellomi och bellz log nästan lite onskefullt mot mig.
"DET HADE NI FÅTT SE OM NI INTE HAFT SÖNDER MIN MOBIL" jag gick med bestämda steg mot mitt rum och la mig i sängen.
 
Niall's perspektiv.

Våran första konsär i USA skulle snart börja och Em hade fortfarande inte svarat på mitt sms även om det nu gått över två timmar sedan jag skickade det. Tänk om hon tycker jag är för mycket? Eller att jag skrev ett jättetöntigt sms?
"Niall vi ska på scenen om 5 minuter" Skrek Liam till mig medans han gick för att byta om. Jag saknade värkligen Emmalee, hon var.. Specielll. Just innan jag var på väg ut mot scenen fick jag ett sms, från Stellomi? Snabbt klickade jag på öppna och läste vad som stod.
Sorry Niall, jag råkade pajja em's mobil. Men vad du än skrev till min sis gjorde det henne sjukt glad. Hon är orolig att du ska tro att hon dissar dig, derför känner jag mig tvingad till att skicka detta till dig. Hälsa Harry /Stellomi.
Jag skrattade till lite, emmalee som älskade hennes telefon.
 
Bellz perspektiv.
Jag skickade ett snabbt sms till mamma att jag for till London innan vi klev på tåget. Man såg flera tjejer som läste tidningen där jag och Louis varit med. Även om det var en ganska fin bild på oss kunde jag inte riktigt sluta tänka på att jag kanske bara var någon Louis hade för att slippa vara singel? Fast det är ju det som är grejen. Jag och Louis är inte tillsammans, sanningen är att jag är tveksam på om vi någonsin kommer att bli det. Våra liv är helt olika, jag måste jobba som barnvakt medans han reser jorden runt och träffar tusentals galna tjejer som avgudar honom. När vi hittat stolarna vi skulle sitta på somnade Stellomi direkt, typiskt henne. Vi passade på att rita i hennes ansikte, vi skrev "Jag älskar 1D" och massa hjärtan.
"Fatta sur hon kommer bli när hon vaknar." Det var svårt att hålla sig för skratt, hon såg så rolig ut.
"Duhh, hon hade sönder min mobil. Hon förtjänar det." Sa Em och försökte låta helt förkrossad, men man såg att även hon höll på att börja skratta.
 
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0