♡Summer Love - Del 26♡

 
Emmalee's perspektiv.
 
Vi var nu framme i London och hade satt oss i en taxi på väg mot våran blivande lägenhet. Jag skrattade varje gång jag kollade mot Stellomi och såg alla hjärtan i hennes ansikte. Det roligaste var nog texten, eftersom att vi nu känner pojkbandet onedirection skulle det vara riktigt pinsamt om dom såg henne just nu. Samtidigt som jag gick och skrattade för mig själv höll jag på att bli galen utan min älskade mobil, tänk om Niall höll på att smsa mig? Min blick for mot Bellz. Tur att hon inte kan läsa tankar, för jag saknar värkligen Niall. Gud, vad är det jag tänker.
"Ursäkta mig, vi är framme vid adressen nu. Det blir 200kronor tack" Det var den brunhåriga killen som kört taxin som avbrutit mina tankar.
"Jaha okej, här har du" Jag öppnade min börs och tog ut pengarna. Vi gick sakta upp mott lägenheten hand i hand, undrar om dom andra var lika nervösa som mig. Tveksamt. Vi skulle nu träffa dom gamla ägarna av lägenheten för att skriva på kontraktet och betala, sedan skulle lägenheten bli våran. Isabella plingade på, och öppnade sedan försiktigt dörren.
"ÖVERASKNING"
 
Några timmar tidigare
 
Louis perspektiv.

Jag blev arg, jävligt arg när jag hade läst det som stått i tidningen. Alla dessa skvallertidningar, tänk om bellz tror att jag bara utnytjat henne? Ett tag funderade jag på att ringa henne, men ändrade mig snabbt. Skulle jag ringa henne nu skulle jag bara förstöra överaskningen. Jag skulle inte kunna hålla mig från att avslöja allt. Zayn och Liam satt bredvid mig i vårat privatplan från USA mot London, efter att vi pratat med Flickornas föräldrar några dagar tidigare.  
 
Cate (Emmalee's Mamma)

Åh, jag kan bara fantisera flickornas miner när dom ser vad vi har gjort för dom. Allt är perfekt, detta kommer dom sent glömma. Tänk så stor min flicka har blivit, hon ska redan flytta hemifrån. Hoppas att hon snart förstår hur bra kille Niall värkligen är. Visst han är en kändis, vilket kan bli jobbigt för henne. Men han tycker jag ser ung ut för min ålder, vilken trevlig pojke. Vi stod och fixade till dom sista detaljerna i lägenheten, nu är det bara några timmar kvar innan dom kommer.
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0