♡Summer Love - Del 31♡

 
Emmalee's perspektiv.

Jag hade lagt mig ner i min nya säng bredvid Niall, han höll fortfarande om mig och jag ville verkligen inte att han skulle släppa taget. Försiktigt vände jag mig om så att jag kollade mot honom, hela han var så fin. Nästan så att jag kunde förstå hur alla tjejer var så galna i honom.
"Hur känns det när man är kär?" Frågade jag helt plötsligt, inget var pinsamt med honom längre. Vi hade bara kännt varandra i några veckor, men allt var bara så naturligt.
"Det är svårt att förklara, när man ser den personen blir man glad, man tänker på den hela tiden, blir alldeles varm och det pirrar till i magen när man rör vid varandra. Du skulle kunna göra vad som hälst för den personen, så länge den är lycklig spelar allt annat ingen roll." Sen log han sitt underbara leende. Perfektion.
"Har du varit kär någon gång?" frågade jag lite försiktigt. Hoppas att han inte tycker mina frågor är allt för konstiga.
"Jag antar att jag varit kär i några. Men jag har insett nu att det inte var riktig kärlek. Personen jag gillar nu, det är äkta kärlek." Besvikelsen var större än jag väntat mig, varför bryr jag mig egentligen?
"Hoppas ni blir lyckliga tillsammans. Det förtjänar du Niall" Han drog mig lite närmare, jag kunde höra hans hjärta slå. Just innan jag somnade öppnade jag försiktigt min mun och mummlade,
"Jag tror att jag är kär i dig." tyst, förhoppningsvist hörde han inget. Allt blev sakta svart och jag begav mig till drömmarnas land.
 
Stellomi's perspektiv.

Jag och Harry hade gått mot hemmakväll för att hyra en film. Vi gick hand i hand mitt på Londons gator, det var bara några minuter från min, em och bellz nya älskade lägenhet. Bobo ska jag kalla den. Jag och Harry gick och sjöng tillsammans på några olika låtar, skrattade gjorde vi också.
"Så, du var typ ett fan innan du träffade oss?"
"Jag var ett stort fan, fråga mig vad som hälst. Jag kan svaret" Och sen ett stalkerleende på det.
"Varför fangirlade du inte då?"
"Det har jag också undrat, kanske för att jag hade sjukt mycket huvudvärk, min kompis hade fått ett sms av någon random och det var inte ett så bra tillfälle för att fangirla. Dessutom var ni inte så snygga i verkligheten." Skojade jag, han såg bara förvånad ut och slog till mig löst på armen.
"Aj, vad gör du?!" skrek jag och fejk grät, det lät riktigt äkta konstigt nog.
"Oj, gud förlåt." Han hade stannat och kollade chockat på mig. Medans jag började skratta.
"Jag skojade bara, du är ganska het på riktigt också" Jag blinkade med ena ögat mot honom och började springa.
"Kom vi är ju snart framme" Han sprang efter mig till filmaffären.
"Så, vad ska vi ta för film?" Frågade jag mot honom, han var fortfarande anfådd.
"Hur het är jag från ett till tio?" Sa han oseriöst.
"Tre, och du måste förbättra din kondition. Undra vad våran chearleeding tränare skulle säga om hon såg dig."  Han tog min hand och vi började gå mot skräckfilmerna.
"Går du chearleeding? med snygga kjolar och sånnt?" Jag gjorde bara en tumme upp och nickade glatt.
"Vi tar någon läskig skräckfilm så du kan sova med mig inatt sen" Skojade han. Lite synd att han var oseriös. När vi hade hyrt en film, eller ja han fick den gratis för att tjejen som jobbade där kände igen honom, så gick vi ut och till min förvåning stod det ett tjogotal paparazzis som väntade på att få göra nästa stora rubrik i alla skvallertidningar.
 
Cate's perspektiv.
Klockan gick, Stellomi och Harry hade varit borta i över två timmar nu. Tänk om det har hänt dom något. Min dotter, Niall, Louis, Zayn och Bellz hade gått iväg till något annat rum. Så jag satt nu ensam och pratade med Liam. Han berättade hela historien om hur dom sökt till xfactor och blivit ihopsatta som onedirection, ocksåvidare. Egentligen lyssnade jag inte alls. Jag satt bara där och nickade. Jag visste ju redan hela historien eftersom att Stellomi(som nu varit borta på tog för länge) redan har lärt mig den utan och innan. Nästan så att jag skulle kunna säga den baklänges.
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0