♡Summer Love del 63♡

 
Stellomi's perspektiv.

Flashback
Harrys skratt klingade i den varma sommarnatten. Han var precis lika fin som alltid, om inte ännu finare (kanske är omöjligt men vadvetjag). Vi hade tillbringat hela dagen utomhus på stranden, flera fans hade kommit fram och alla var lika gulliga. Visst fick jag hat, men det är väll en del av att ha titeln 'Harry Styles Flickvän'. Dessutom om jag ska vara helt ärlig hade jag nog också varit avundsjuk på tjejen som hade haft den titeln, som nu råkade vara jag.
Det hade varit länge sedan bara vi två setts ensama, oftast är det någon fler med. Men jag gillar det, vi kan vara med andra samtidigt som när vi är bara vi två är allt perfekt, inte alls awkward eller så. Vid närmare eftertanke är nog vårat förhållande mer än jag någonsin kunnat drömma om.
Min blick mötte hans och jag såg hur nervös han var. Ha, jag som trodde att efter våra tre år tillsammans skulle han kommit förbi det.
"Stellomi, du vet att jag älskar dig, visst?" Harry tog tag i min hand och ställde sig upp.
"Jag hoppas väll på att du gör det, men du kommer fortfarande aldrig kunna älska mig lika mycket som jag älskar dig." Han log lite försiktigt, småskrattade och ställde sig på ett knä.
"Stellomi Rose, I love you more than you could ever understand, to the moon and back a milion times. I love everything about you, the fact that your always so sure about your self, makes your lips so kissable and your kiss unmissable, Your fingertips so touchable and your eyes Irresistible. That's just some of the things I love about you, how close you are to your friends, and that you belive in second chanses. So I wonder if you would do me the extraordinary honor to Marry me?" 
 

Nutid.
Det är minnet som kommer tillbaka varje gång när jag kollar ner på min långt från perfekta hand som var prydd av den finaste diamantringen jag någonsin skådat. Jag var påväg till min älskade syster som var ensam hemma i hennes och Nialls hus dom bott i ett tag nu. Jag har ingen aning om vart Niall var just nu, säkert i Irland eller något. Nu kanske det låter som att dom inte är lyckliga tillsammans, men det är dom. Det var bara rätt svårt för Em under rättegången. Jag kommer fortfarande ihåg rättegången som igår.
 
Flashback
 
"Emmalee har du något riktigt bevis på att dessa killar mördat din mamma?" tystnad i salen. "ehm. Nej, men det var dom vem annars.. dödade.. min mamma?" Alla såg hur nära hon var till att börja gråta. Hon fick inte ens sitta bredvid någon när hon talade.
"Om du inte har något ritkigt bevis eller vittne kommer vi tyvärr inte kunnat göra något." 
"MEN KAN NI GÖRA NÅGOT ÅT ATT DOM FÖRSÖKTE V*LDTA MIG OCH MIN SYSTER DÅ?" dommaren harklade sig lite försiktigt.
"Stämmer det att ni var där med en minderårig?" han spännde blicken i mig. "SERIÖST KAN MAN INTE FÅ NÅGON BESTRAFFNING I DETTA LANDET? DOM DÖDADE MIN MAMMA OCH VILLE DÖDA MIG O MIN SYSTER OCKSÅ." han harklade sig igen, är han förkyld eller?
"det står här i dina papper att du inte har någon syster?" Alla som tidigare kollat på dommaren vände nu blicken mot Em som började springa fram mot dommaren just innan hon hann slå till honom var Niall och höll ett fast grepp om hennes arm.
 
"Emmalee Hastings Du dömms här med till 20 timmars samhällstjänst, för att ha varit nära på att slå till dommaren. Hade du slått till honom hade du fått fängelse. Därför har du nu också en varning."
"Vad händer med dom som har mördat hennes mamma då?" frågade Niall surt. (första gången jag sätt honom sur.)
"Tills bevis hittas måste de härmed vistas minst 100 meter ifrån er."
 
 Nutid
Väl framme vid huset knackade jag lätt på dörren och ut kom min saknade syster. 
"Hej Em, saknat dig" Vi möttes i en snabb kram, "Saknat dig med sis! Kom, isabella väntar med William i köket. Han har just börjat lära sig gå."
Kommentarer
Emma

HEJ!

Jag heter Emma och hittade denna blogg idag! Och har läst nästan hela Summer Love! Älskar den!! Skulle ni vilja göra ett länkbyte?

2013-09-11 @ 17:02:39
My (1D Novell)

ååååh du anar inte vad glad jag blir, tusen tack !! xx

2013-09-11 @ 18:23:58
Emma

Sv: Båda, om det är okej! Gör samma. Säg bara till på min blogg när det är gjort, så gör jag samma

2013-09-11 @ 19:22:36



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback