Summer Love Del 65

 
 
Emmalee's perspektiv.
 
"T-Tjejer? Ni borde kanske se det här..." Jag gick fram mot isabellas mobil och kollade vad hon hade uppe. Det var ett anonymt sms, allt som stod i det var en länk, Stellomi klickade snabbt upp den.
 
One Directions ex/flickvänner avslöjas.
 
Har Emmalee tappat förståndet? Hon har på senaste tiden varit ute på samhällstjänst några timmar i veckan, hennes pojkvänn värkar ha tagit till med drastiska åtgärder när han dumpat Em och flygit över till Irland. Vi har säkra källor som visar att hon sprungit fram och slagit dommaren för att han inte åtalat några oskyldiga personer. Stackars Niall, menmen tjejer eran älskade irländare är singel igen.
 
Isabella kan inte komma tillbaka i samma form som hon var innan födseln av William, trotts att han har funnits i över ett år. Jag tror att hon har chansen för priset i 'tjockaste kändismamman'. Helt ärligt förstår jag inte hur Louis kan vara tillsammans med henne fortfarande, det sägs att hon är påväg att gå in i väggen. Någon såg henne utanför huset i endast bh&mjukisbyxor, man tycker ju synd om William som ska växa upp med en h*ra till mamma.
 
Våran älskade Stellomi då? Tyvärr finns det inte så mycket nytt om henne. Hon och Harry sägs vara förlovade. Det trodde man inte för två år sedan när Harry hade samlag med sitt EX och var tillsammans med Stellomi. Men vi alla har väll insätt hur patetisk hon är som går tillbaka till sin pojkvän bara för att han är 'Harry Styles'. Stellomi är helt klart bara ute efter pengar.
 
Det var allt vi hade för idag!
 
Alla tre stod bara och stirrade på mobilen som nu gått i viloläge. Jag förstår inte hur lite liv vissa människor har, seriöst. Både jag och bästa vänner har ju blivit vana att få hat, men det är klart att det gör ont. Speciellt när dom träffar äns svaga punkt. Fast det känns lite obehagligt, jag har inte velat säga något till tjejerna men Niall sa aldrig äns hejdå innan han for. Inte ett ända samtal på 2 veckor.
"Seriöst, tidningen vet inte vad den snackar om." Sa stellomi.
"Nä, ellerhur," instämde bellz, och jag skakade bara på huvudet. Tidningen hade kommit som ett slag rätt i ansiktet, ingen vill erkänna det. Men alla tog åt sig.
 
"Okej, så är den här snyggare än den här?" Frågade jag och försökte låta som att jag hade skoj. Vi hade snart gått igenom hela min wic (walk in closet). Egentligen var ingen av oss så vidare intreserade av kläder, men Niall hade insisterat i att alla tjejer borde få ha en egen wic. Fast jag hade nöjt mig med en vanlig garderob.
"Den högra är snyggare" svarade bellz, så jag slängde den vänstra.
"Så, det var det sista! yey HEJA MIIG" jag skrek ut det sista och 'slängde' mig ner på golvet i rummet intill där Stellomi och isabella redan låg. Skillnaden var dock att dom låg i sängen. Vi brast ut i skratt och skrattade i säkert 30 minuter åt inget. Mini-Louis låg bredvid mig och och sov. Lite udda att han sov på golvet, men det såg faktist ganska skönt ut. Han var värkligen en av de sötaste småbarnen jag sätt, och helt ärligt tidningen hade sååå fel om isabella. Jag vet INGEN som gått tillbaka i utseendet snabbare än henne.
 
"Men jag ska nog fara nu innan William vaknar." "Jag följer med dig, så kan vi gå tillsammans halva vägen. Precis som när vi var små" Just när mina vänner lämnat huset fick jag ett sms.
Du har ett nytt medelande från Niall<3<3
sover du?
 
Jag svarade:
Nej, jag sover inte. Bellz och Stello for nyss. Hurså?
Eftersom att jag inte vet hur mitt och Nialls förhållande är just nu vågade jag inte skriva någon smiley eller något. 
Det knackade på dörren och in kom han
Kommentarer



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0