Happily ~ Del 4

 
Previously;
"Okey, so I was thinking couldn't we hire someone to clean the café so that we don't have to clean every day."
"No we can't." Sa Brooke och Destiny nickade instämmande.
"Why not?"
"Because we don't need one." Sa Destiny och tittade på mig med en allvarlig blick.
"Okey lets play some truth and dare." Sa jag för att stämningen inte skulle bli jättekonstig
 
 
Brooke's Perspektiv.
 
"Okay." sa jag, och log lätt. "Who'll start, then..?" frågade jag och såg mig lätt omkring. Destiny såg mest plågad ut av tanken att prata om sådant här, medan London's min sade mig att hon var väldigt glad över att vi lät hennes avskyvärda förslag vara. Vissa, tydligen inte hon, behövde ju trots allt pengarna vi tjänade från kafét...
"I can start..!" sa hon, lät nästan lite väl exhalterad. "Okay, so..." Hon kastade en snabb blick på Destiny, som fortfarande inte såg alltför glad ut.  "..Brooke, truth or dare?"
"Truth." svarade jag nästan mekaniskt, log lite nyfiket.
"Okay, um..." hon funderade ett kort tag. "Who were your first kiss?" Jag himlade med ögonen.
"Oh come on now, you already know that." svarade jag med en anklagande gest.
"So?" Jag gillade inte hur London ifrågasatte det hela.
"Well, um... It was Robin, but you guys already know that..!" sa jag, kände hettan sprida sig över mina kinder.
"Yes, but it's still funny to hear you say that..." svarade hon med ett fnitter, som fick mig att ännu en gång himla med ögonen.
"Then it's my turn! Destiny truth or dare?" frågde jag och flyttade mig ännu närmare henne. "ehm, truth."
 
Liam's Perspektiv.

Visst trodde jag att dom skulle vara sura, men inte så sura. Jag hade iallafall inte varit otrogen eller dödat någon.
"Liam, are you okey?" frågade Zayn som satt mittemot mig på pizzerian. "yeh, sure. Why wouldn't I be?" svarade jag, men eftersom mitt skådespeleri inte var det bästa valde jag att börja äta av min pizza istället för att dra till med något skämt och se glad ut. Dessa killar kände mig lite för väl för att gå på något sådant.
"Well, you took us to a café with three super hot girls, who didn't look to happy about seeing you. Not to metion that they kicked us out."
"They didn't want to see me." Killarna kollade medlidande på mig, och Niall som tidigare varit för upptagen med sin pizza svarade, "Don't give up on your friends I'm sure they've missed you." Jag vred blicken mot Harry som nickade instämmande.
"Okey, let's go to London's place." Svarade jag och ställde mig upp killarna var inte långt efter. Tjejerna skulle troligast vara hos London eftersom hon hade det "lyxigaste" huset, för att inte nämna poolen och en kväll som denna skulle det inte förvåna mig om dom hade en sleepover.
 
London's perspektiv.

Efter att vi kört sanning eller konka i snart en timme hade saker börjat gå över styr, precis som jag älskar det. Vi hade plågat Brooke med hennes förflutna plus att hon nu satt blöt efter ett dopp med kläder i poolen, Destiny satt i underkläder, en sjukt konstig frisyr och hade varit tvungen att busringa sin mamma och säga att hon var gravid. Oh my god, kommer aldrig glömma hennes reaktion. Nästa gång vi kör måste jag tvinga Brooke att ringa hennes mamma. Eftersom jag alltid kommer på de roligaste, mest extrema sakerna kom jag även lindrigast undan. Destiny kommer verkligen på de tråkigaste sakerna, 'Läs kapitel ett i den här boken' eller 'Dansa i fem minuter', inte för att Brooke är så mycket bättre.
"London, come on the last question is yours." hm, Brooke eller Destiny.
"Destiny truth or dare?" hon såg plågad ut, "Dare." Man ska alltid spara det bästa till sist och ödet ville mig väl, när det plingade på dörren.
"Destiny, go and open the door, in the clothes you're wearing right now. And invite the person/persons behind the door to come inside and party with us."
 

 
 Ganska kort del, men det kommer mer inom kort. (Den här delen kanske kommer uppdateras lite imorgon, blev lite halv "slarvigt" skriven där i mitten. Hoppas ni gillade delen xo.
 
 
 
 
Kommentarer
LindaLinda

fint

Svar: tack!
directioon.blogg.se

2014-01-16 @ 18:20:18
Michelle

Kul inlägg! :)

http://www.michellesarvilahti.com/

2014-01-16 @ 18:48:42
MADDISENJ.SE

åh tack så mycket!!

2014-01-16 @ 20:20:38
sandra

Roligt inlägg :D

2014-01-17 @ 14:27:02
irma frisör och makeupartist!

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

2014-01-17 @ 19:24:24
paulina

hihi är inget fan av 1d men det var lite kul att läsa ;)

Svar: haha, tack;)
directioon.blogg.se

2014-01-18 @ 14:03:01
Emma Broberg

tack så mycket!! :) bra skrivet, ha en underbar lördag, kram <3.

Svar: Tacktack, dsm:)
directioon.blogg.se

2014-01-18 @ 15:12:54
Marlene

- tack:)

2014-01-18 @ 15:41:58
♡ Hanna Andersson ♡

SV: Haha tack så mycket! Det tycker jag absolut att du ska göra :) Kram

2014-01-18 @ 16:44:14
Ida

Superbra inlägg! :)

Svar: tack så mycket!:)
directioon.blogg.se

2014-01-18 @ 17:23:10
Malin

Jättebra inlägg!

2014-01-19 @ 17:20:21



Ditt Namn:
Gillar du kakor?

E-postadress (bara synlig för oss):

Din blogg?:

Din kommentar:

Trackback